May the force be with you

 

Apropå rymdäventyr som jag diskuterade här för några dagar sedan så vill jag ju berätta att jag är barnsligt förtjust i Star Wars. Kan se de hur många gånger som helst. För några år sedan såg jag alltid "Rymdimperiet slår tillbaks" när man kom hem efter en blöt kväll på krogen. Funkar också utmärkt när man är bakis, med undantag för Chewbaccas jäkla brölande som håller en vaken när man försöker slumra till i soffan. Häromsistens skickade min vän Linda en länk i ett av många fånmejl som vi utbytte. Ni som inte sett "Store Wars" måste göra det här. Så himla ambitiöst gjort. Och även ett bra budskap.

 

Vill du kolla vilken Science Fiction figur just du är kan du även göra det här. Linda var Leia och det märks att vi är vänner för det var jag också. Hade varit otroligt jobbigt om man var Chewbacca eftersom han är så gnällig hela tiden. Eller ännu värre Jabba de Hutt. Jag skulle kunna tänka mig att jag är den där lilla konstiga figuren som är i Jabbas följe hela tiden när jag är på retligt humör i och för sig. Men annars är jag nöjd med att vara Leia. Känns väldigt Zen. May the force be with you all!

 

 

jag i min bikini

Jag i min nya bikini
 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits