Virgo

Trogen mitt stjärntecken är jag en oskuld här. Tänkte det var dags att börja blogga själv, eftersom jag uppskattar att läsa vännens blogg.

 

Idag har jag fördrivit tiden på mitt sommarjobb i receptionen på en av Göteborgs största campingplatser. Med ett leende på läpparna har jag gått runt med ett mantra i huvudet: alla campare är idioter. Jag vet ju att så inte är fallet men serviceyrken är extremt jobbiga ibland. Och när folk skäller ut en måste man stå där och ta emot det. Är nog inte riktigt sådan som person men vad gör man inte för pengar egentligen?

 

Har haft underbart trevlig kväll med middag hos vänner. Efter middagen blev det häng och jag och en av vännerna försökte oss på att lösa korsord men det gick visst inte så bra. Lite senare blev det TV och till min förtjusning upptäckte jag att TV3 äntligen tagit bort censuren från "Sex and the City". Förstod mig liksom aldrig på meningen med att ha den överhuvudtaget. Kan förstå att det inte funkar i USA med sitt puritaniska arv men här finns det ju ingen orsak direkt. Men nu är det säng snart. Punktering på cykeln ska lagas imorgon innan jobbet. Kanske till och med hinner med att sola och bada också om jag har tur.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits