Brainfreeze

Häromdagen när jag var bakis och hade världens huvudvärk så kom jag tänka på en sak. Har i och för sig funderat på det tidigare, men har inte provat min tes. För om man nu har världens bakishuvudvärk och hetsäter jättemycket glass och får så kallad brainfreeze, slår det ut då ut det förstnämnda? Man tycker att det skulle ta ut varandra på något sätt. Eller så kanske man börjar hallucinera?

Började skriva den här bloggen igår men var för bakis för att publicera den. Och var även för bakis för att orka testa min tes. I vilket fall var jag inne och snurrade runt lite på GBs hemsida. Där fanns det
bevis för att man blir lycklig av glass. Så även om huvudvärken inte försvinner av glass i stora lass så blir åtminstonde ens bakrus istället ett lyckorus.

gb

Så här glad blir man av glass.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits