Låtsas-Lassie

Där jag jobbar nu måste alla besökare ha en säkerhetspass för att komma in i byggnaden. Det är en av mina arbetsuppgifter att skapa dessa. Det är en relativt tråkig syssla, men ibland kan det vara rätt intressant. Vissa namn får en att haja till. Trots att namnen ändå är rätt vanliga associerar man dem med inte allt så vanliga personer. Nedan är ett axplock ur denna veckans besökare.

 
 

Hittills har jag inte sett den kända låtskrivaren, Bond-författaren (han dog ju 1964 så det känns ju rätt skönt att jag inte har råkat på honom), Goldie Hawns skådespelande dotter, den numera inte så kända utan snarare ökända popstjärnan och inte heller dokumentärfilmsmakaren. Personerna med de kända vanliga namnen visade sig vara alldeles vanliga.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits