Whodunnit?

Helgen gick enligt plan. Köpte ett par stövlar, två tunikor, ett nattlinne, tvåpack trosor samt tvåpack tights på Primark. Gick på £40.50. Inte illa!

Ja, just det. Final Destination 3 var faktiskt inte så interaktiv, kändes som man inte alls avgjorde någons öde. Tror att om vi hade valt helt tvärtom så hade det ju ändå resultatet ändå blivit detsamma. Kände mig lite snuvad på konfekten men antar att filmen hade blivit på tok för dyr om tittaren kunde välja varje scenario själv.

Däremot har jag hört att ITV ska göra Emmerdale riktigt
interaktivt. Vill ju inte avslöja allt för mycket eftersom Sverige ligger ungefär ett och ett halvt år efter. Dessutom är min farmor ett hardcore Hem till gården fan och hon vill absolut inte ha reda på vad som ska hända. En av karaktärerna ska i varje fall bli mördad och tydligen ska producenterna göra en whodunnit av det hela och låta tittarna välja vem som är mördaren. Man kan gå in på hemsidan och få ledtrådar och rösta. Men ingen får berätta för farmor för då är det jag som blir mördad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits