Lite mer information än vad jag bad om

Idag stod jag väntade på hissen på jobbet och kallpratade med en man som brukade ha en massa möten där jag jobbade tidigare. Så väldigt ytlig bekantskap med andra ord. För ett tag sedan berättade han för mig att hans fru, som är danska, väntar barn och att hon hade varit väldigt illamående. Så jag frågade artigt när vi ensamma gick in i hissen hur hans fru mådde. Han sade att hon hade mått väldigt dåligt men att igårkväll hade de minsann haft sex för första gången på fyra månader. Jag utbrast ganska högt ett: OH! av ren förvåning. Jag såg i den för övrigt fruktansvärda hisspegeln hur jag började bli helt knallröd i ansiktet. Som tur var stannade hissen till på hans våning och han gick ut. Jag är ju inte den som är den, det väl de flesta av mina vänner, men varför säger man något sådant till någon som man knappt känner?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits