Är cirkeln sluten?

Ja, nu verkar det vara så att ryktena är sanna, NKOTB kommer att återförenas. Och jag undrar ju förstås om det verkligen är sant att den äldre av Knight-bröderna, Jonathan, verkligen kommer att vara med. Undrar hur desperat han är eftersom han alltid verkat vägrat återförenas med de andra kidsen pga av att han lider av panikångest. Men det verkar som han är med på noterna nu ändå. han är ju iofs mäklare idag och bostadsmarknaden i USA verkar ju inte gå sådär jättebra. Men hur har de fått Donnie att gå med på det undrar jag verkligen, trodde att han var rätt framgångsrik som skådespelare. Får väl se om det verkligen kommer att ske.

I vilket fall som helst är det väl kanske dags att komma ur garderoben nu. För er som inte vet så var jag absolut galen i NKOTB lite innan och under mina tidiga tonår. Till och med så tokig att det faktiskt var min första konsert. Ett Scandinavium fullt av massa skrikande småtjejer och jag (som ju också var ganska liten men tror inte att jag skrek). Så kommer jag att gå på en eventuell återföreningskonsert? Det vore ju rätt kul at sluta cirkeln och se hur publiken ändrat sig men antar att det kommer kosta en hel del som verkade vara fallet med Spice Girls. Och så himla mycket tycker jag ju inte om dom nu. Men snacka nostalgi!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits