Slogan

I morse när jag satt på bussen som stod stilla i rusningstrafiken fick jag syn på en lastbil strax framför bussen som hade den roligaste slogan jag sett på länge. Lastbilen tillhörde ett byggnadsställningsföretag (hjälp vilket långt ord) som hette High Rise. Jag höll precis på att fippla fram min mobilkamera när plörsligt trafiken fick fart igen och lastbilen svängde höger så missade detta utomordentliga kameraögonblick så tyvärr blev det ingen bild. Jag har försökt hitta på nätet men har inte haft någon vidare tur. Men jag lovar att det inte var min snuskiga fantasi för på lastbilen stod det faktiskt:

High Rise Scaffolding
For the Best Erection in Town!

Så himla bra!

Kommentarer:
Postat av: Petra

Tack för dagens första leende! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits