Fikasugen

Alltså, jag insåg precis hur himla mycket jag saknar att gå på cafe och fika. Har inte gjort det på väääldigt länge. Det är ju inte direkt tradition i det här landet. Fy vad jag saknar timslånga fikapauser, som dom man hade när man pluggade. Rent generellt saknar jag studentlivet, det trodde man ju aldrig att man skulle erkänna, men det är sant. Det känns som jag inte använder hjärnan lika mycket som jag gjorde under åren som student. Fast å andra sidan så går det väl kanske inte åt så mycket hjärnkapacitet att dricka kaffe, mumsa kanelbullar och prata killar och smink när man egentligen ska skriva uppsats.

Kommentarer:
Postat av: Reblo

kicki och jag pratar om det varje vecka nästan, drömmer oss tillbaka till tiden då man kunde: sova länge på morgonen, fika på tinells i flera timmar, RÖKA medan man fikade (jag dårå, inte kicki), köpa en h&m-topp till kvällen, gå hem och sov middag och sen gå på nåt galej. mmm...

för övrigt har jag kvar bilden som var med i ST. Du, jag och Malin röd.

Postat av: kicks.

ja, precis!!!

2008-03-05 @ 13:47:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits