The Geeks

Jag undrar varför det är så att “Beauty and the Geek” alltid har vackra och dumma kvinnor och  otroligt smarta men riktigt nördiga män. Varför kan det inte vara tvärtom? Jag tycker ju programmet är väldigt underhållande så det är ju inte att jag klagar på formatet. Men jag tycker det är konstigt att motsatsen inte har gjorts. Producent för programmet är ju trots allt Ashton Kutcher som ju ändå under en väldigt lång period har porträtterat en ganska puckad men snygg och utseendefixerad ung man. Vilket ju faktiskt är kusligt likt hur kvinnorna i programmet beter sig. Är det bara jag men skulle det inte vara lika kul med en drös dumma men fåfänga män som paras ihop med super-intelligenta men nördiga kvinnor? Jag skulle kolla i varje fall.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits