Living for the weekend

Äntligen är det helg igen! Det har varit en sådan lång och tråkig vecka. Känns som jag inte gjort annat än jobbat. Det ska bli riktigt skönt att kunna koppla av lite. Har inte så mycket planer inför helgen. Imorgon ska vi iväg till Lakeside, som är ett stort shopping centre norr om London, ska försöka hitta billiga kläder på Primark. Jag älskar Primark! Det är så billigt! Fast deras hemsida är dålig så tänker inte länka till den. Har inte varit i Lakeside på evigheter, mest för att min pojkvän är trött på att det alltid slutar i tårar. Mina tårar. Det brukar väl främst bestå av att det är så stort och det alltid är så himla mycket folk. Lider ju liksom av agorafobi. Och så tappar jag alltid bort honom, går vilse och hittar aldrig min storlek... ja, anledningarna är många. Men nu har jag lyckats övertala honom så nu får man väl hålla sig i skinnet och inte drabbas av panik och tanka på mobilen.

Ikvälls ska vi kolla på Final Destination 3. Har inte sett varken ettan eller tvåan och den filmgenren är väl inte riktigt min grej men tydligen finns det enfunktion som gör att man kan välja karaktärernas öde. Ska bli intressant att se hur underhållande det blir.

Och sedan ska jag... nej, just det... antar att man har blivit vuxen nu eftersom det är det enda jag har planerat in. Inga fester, ingen utgång. Fast jag ska försöka klämma i mig en öl medans jag väntar på tåget hem till pojkvännen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits