Grattis David!

Idag för tio år sedan satt jag på mitt lilla rum i Nordvästra London, fast det var nog kanske större än det jag har idag, och lyssnade på radio1:s David Bowie-special. Jag kommer ihåg att det regnade då också, och att jag tänkte, att David var så himla cool fastän han på dagen fyllde 50 år. Och så har tio år gått. David har blivit 60, jag har blivit 29, han är enligt mig fortfarande lika cool som han var då. Massor har ju hänt i mitt liv de senaste tio åren men ändå känns det lite som man är tillbaks på ruta ett. Tillbaks i London, lite halv-förvirrad fortfarande, alltid lika pank som jag var då men den är gången med ett saftigt studielån, kanske lite lugnare och definitivt lyckligare nu. Fast någonstans hoppas jag att man kanske har åstadkommit lite mer nästa gång David fyller jämnt.

Här kan man i varje fall läsa om vad David åstadkommit genom åren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits