Sorg

Nu fattar jag verkligen ingenting. OC? Läggas ner? Varför då? Och just nu när det blivit så bra igen. Ok, jag och pojkvännen ligger lite före än både här och Sverige ( där väl det är rätt deppigt fortfarande) eftersom en bekant laddar ner avsnittena från nätet. Men det är bara så roligt nu (den som väntar på något gott). Vi skrattade oss halvt fördärvade häromdagen då vi maratonkollade på tre avsnitt eftersom vi under jul och nyår sparat in på OC-tittandet. Hoppas verkligen att det däringa andra tv-bolaget köper upp rättigheterna så det får leva vidare. Bara för att Marissa inte lever längre behöver det väl inte betyda att hela serien måste dö. Eller? Och förresten tyckte jag att hon var rätt tråkig faktiskt.

Har förresten så länge velat blogga om Ben McKenzie som ju spelar Ryan. Är väl dags att passa på nu då eftersom han kanske är helt passe om några månader. Jag har sedan seriens början alltid tyckt att Ryan är så lik Russell Crowe. En liknelse Seth även tar fasta på i första avsnittet av nya serien. Ok, förlåt men det avslöjar inte så mycket faktiskt. Pojkvännen tycker däremot att Ryan är mer lik Joh Mahoney, mer känd som Frasier pappa. Och ja, kanske finns där en viss likhet mellan de tre. Man tycker ju att en castingansvarig i Hollywood kanske skulle ha upptäckt likheterna nu så kanske de tre sammanstrålar i en film, antingen som tre generationer eller som samma karaktär i olika stadier av livet. Men, åh vad arg jag är att det ska läggas ner.



     
Tripp, Trapp och Trull.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits