This Life + 10

2007 öppnar starkt... ja eller förutom att det blir £1.40 dyrare i veckan att åka tunnelbana förstås. Men nu syftar jag på att det äntligen är dags för This Life återföreningen. Ikväll får jag och resten av Storbritannien reda på vad som hände med Anna, Miles, Egg, Milly och Warren. Kommer de vara lite visare nu när de blivit äldre? Kommer Miles och Anna äntligen få till det? Tog det slut mellan Milly och Egg efter att hon varit otrogen?

Alltså jag har längtat efter det här så himla länge nu vilket kan låta lite tragiskt men jag var så himla inne på This Life för tio år sedan att jag inte kan hejda mig att bli helt exalterad bara jag tänker på det. Men samtidigt blir jag lite rädd att det inte ska vara bra. För så blir det ju oftast när man har alldeles för stora förväntningar på något. Men förhoppningsvis tar väl SVT in specialavsnittet också så jag ska väl inte avslöja hur det var men kolla in lite intervjuer och klipp från avsnittet
här.



16632-23
bild: www.bbc.co.uk

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits