Kinky Santa

Har inte bloggat på ett tag, delvis beror det på att det är så jobbigt att inte kunna använda våra tre sista bokstäver på datorer i England, men får klippa och klistra. Har använt mig av en mall från ett inlägg av den populära populärkulturjunkien, hon verkar gilla dessa tre bokstäver. Tack stumpan!

I vilket fall som helst så går det bra här. Jobb och bostad kirrat! Har visserligen blivit kallad schweizare några gånger men det får man väl ta. Min härligt fördomsfulla pojkvän sa precis att om man googlar in ordet "Swedish" så får man bara upp porrlänkar. Så jag gjorde just det. Ingenting på första sidan. Men jag gjorde en bildsökning också och den här sköna bilden nedan dök upp. Den är nu pojkvännens skärmbakgrund. Huruvida det är porr eller inte är väl upp till betraktaren. Inte min kopp av te men om man är lagd åt tomtehållet så kanske det pirrar till lite i julgranskulorna.



tomteporr


Tomten är svensk. Inte bara det, han gillar att bada. Glöm inte vart ni såg det först.

Kommentarer:
Postat av: Reblo

yes, både jobb och bostad! Vardå och vardå?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits