Tillbaks i London

Kanke en uppdatering vore på sin plats...

Gud vad jag är seg! Det ska bli skönt med helg nu känner jag. Det har varit trögt att jobba igen efter semestern. Den här arbetsveckan var dessutom bara fyra dagar, och jag känner mig klen som inte har orkat jobba något överhuvudtaget. Jag har kanske aktivt lagt ner fyra timmar arbete den här veckan, det är så lugnt på jobbet. Jag har saker att göra men det kan vänta. Städade mitt skrivbord igår för efter att IT-avdelningen har spärrat Facebook så var det liksom det ända jag kunde fylla upp tiden med efter att ha slösurfat runt mest hela dagen. Jävla IT-avdelning! Jag måste ta tag i mig själv och skaffa uppkoppling hemma. Ska fråga min flatmate om jag kan köpa ett trådlöst modem till honom så att jag slipper installera en jäkla telefonlinje som ju kostar hur mycket som helst att göra. Hursomhelst har det mest känts tråkigt att vara tillbaks i London. Vill vara hemma mera ju! Men då kan jag ju inte vara med den underbaraste pojkvännen och det skulle jag inte klara av.

I helgen ska jag shoppa loss hade jag tänkt. Har spenderat pengar hit och dit den här veckan på smågrejer, som pennor och ny baddräkt. Det har verkligen väckt ett behov inom mig. Jag som normalt hatar att shoppa, nu törstar jag efter det. Hade först tänkt att vi kunde åka till
Lakeside men nu vill pojkvänen in till West End eftersom han tydligen ska handla födelsedagspresent till mig där. Jag kanske känner sådär inför att gå omkring på Oxford Street en lördag, det kommer vara galet men jag behöver utöka/förnya min garderob så tror nog att jag kommer bita i det sura äpplet ändå. Och måste verkligen börja kolla in vinterkappor nu redan känner jag. Och stövlar.

Ikväll är det äntligen Big Brother final här. Det ska bli så skönt att få tillbaka sitt liv. Men så börjar ju Sopranos igen på söndag och jag har redan snöat in på en annan dokusåpa med namn 'The Restaurant' som går två kvällar i veckan. Och sedan har ju andra säsongen av världens roligaste program 'The IT Crowd' börjat igen och det går bara inte missa. Vilket underbart aktivt liv jag har.

Ja, men nu så är det bara en timme kvar på jobbet. kanske man skulle ta sig en kaffe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits