2007

Jaha, det var det det... Jul och nyår avklarat en gång till och här sitter man på jobbet och är dödsfökyld. Är halvdöv eftersom jag har lock för ena örat och har haft det i flera dagar. Tror att flyg och förkylning liksom helt dödade mitt högra öra. Men här är ändå en liten summering av de senaste två veckorna för det har ju varit rätt så tyst här. Har liksom varken haft tillgång eller ork till att blogga:

Julen flöt förbi ganska så fröjdefullt. Förutom några mishaps, som att jag klantigt råkade outa min kusin som feströkare för hans mamma. Det var ju inte meningen och hon visste redan. Men för övrigt gick det väl bra. Var lite av en tidsoptimist och trodde att jag kunde träffa alla i släkten fler gånger, vilket inte hände och en del vänner hanns ju inte med alls. Det beror delvis på ren lättja då jag har varit extremt lat och inte kännt för att springa runt som jag gjorde sist jag var hemma. Dels för att jafg liksom bara ville vara hemma och hänga med syskonen. Julklapparna var i år igen jättefina med, mp3-spelare, digitalkamera, skor och skiva från pojkvännen. Somebody's been a good girl eh.

Lustigt nog var två av mina vänner med på samma plan tillbaks till London vilket var kul. Men själva flygningen var inte alls såkul. Shit vilken turbulens! Jävla Ryanair skulle väl flyga i vilket jävla väder som helst.

Nyårsfirandet blev lugnt. Jag pojkvännen och hans bror var hemma och käkade middag. Sprang ner en sväng till puben men var tillbaks hemma för att korka upp champagnen till tolvslaget. Men det är nog sista gången jag dricker champagne alltså. Blir alltid så dålig av det.

Och så var det 2007!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits