Medium

I helgen hände något mycket märkligt. Vi satt och slökollade på Most Haunted Live, en serie där diverse ockulta personer besöker spökhus för att se om de kan finna bevis. Den här gången sändes liveshowen från Bristol som ju är en hamnstad. Temat var pirater. Under programmets gång pågick en tävling där tittarna kunde gissa vad för föremål som befann i den låsta skattkista man placerat i studion. Det verkade som de flesta satsade på piratrelaterade mojänger. Jag sa till de andra att jag inte trodde att det alls skulle vara något sådant, utan att jag trodde att kistan gömde en ananas. De andra gissade också.

Jag och pojkvännen blev trötta och gick och lade oss innan programmet var slut. När pojkvännens bror vaknade dagen därpå var han helt exalterade och började vilt vifta med diverse fjärrkontroller. Han hade sett klart programmet och skulle visa oss något spektakulärt som han spelat in. Och på skärmen framför oss öppnas kistan och programledaren tar upp en ananas. Jag trodde knappt mina ögon. Undrar om jag inte är lite synk ändå.

Kommentarer:
Postat av: Mattlar

Vill du höra två riktigt bra låtar så lyssna på Soko- Ill kill her och The Teenagers-Homecoming. Båda finns på Myspace och sjungs på fransk/engelsk brytning. Lägg märke till vad The Teenagers sjunger om tjejen när hon kliver ur bilen. Vad är det för attribut hon har i handen?

2007-05-20 @ 17:52:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits