Fredagen den 13:e

Trodde att jag var rätt skonad från otur just på dagens datum. Och visst flöt allt på rätt bra idag. Det är ju ända fredag och det brukar ju alltid vara positivt. Och till och med hade jag turen att luncha med pojkvännen som för en gångs skull begett sig till de centralare delarna av staden idag. Men turen vände när han berättade att jag hade fått ett brev hem till han och hans bror hus. Från CSN!!! Jaha, nu ska man börja betala tillbaks studielånet också. Kul! Inte...

Efter denna deprimerande nyhet har jag haft sånt jävla oflyt resten av dagen. Hädanefter är jag skrockfull. Nu ska jag hem och gömma mig. Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer:
Postat av: Arna

Ville bara hälsa och hoppas att du har det bra. Hann inte träffa dig då jag var i London sist :(
Plugget går bra. Håller på och skriver en C uppsats. Ska du jobba i London över sommaren?

Kram
Arna :)

2006-02-17 @ 22:42:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits