Kändismobb

Har varit lite tyst här igen. Måste verkligen skaffa bredband hemma så man kan skriva när man känner för det och inte på lunchrasten.

Har liksom inte gjort så mycket intressant den senaste tiden heller. Mest har jag väl följt
Celebrity Big Brother. Och det tar ju en del tid, eftersom det är minst två timmar om dagen. Men de senaste programmen har jag varit så arg eftersom några av de kvinnliga så kallade kändisarna har mobbat en annan. Och det har rasistiska drag också, vilket gör mig så förbannad att jag faktiskt på allvar funderat på att klaga över programmet. Fast inte sluta titta konstigt nog. Kanske har blivit beroende. Fast jag är inte den enda som blivit bestört. Hittills har mer än 20 000 klagomål kommit in. Och efter att ha jobbat någorlunda internetbefriat idag surfade jag just in på aftonbladet och såg att fallet också nått Sveriges skvallerpress. Demonstrationer i Indien! Tony Blair har blivit indragen! Vilken såpa det blivit!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits